Психолог туралы

Психологтын жұмыс жоспары

Жұмыс мазмұныМерзімі
I.БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ДИАГНОСТИКАСЫ
1Жаңа оқу жылы басындағы балалардың алғашқыҚыркүйек-қазан
2Ортаңғы топтағы балалардың психологиялық даму картасыЖыл бойы
3Ересек топтағы балалардың мектерке психологиялықҚыркүйек,қазан, мамыр
4Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу (өзін-өзіЖыл бойы
5Топтардағы балалардың қабылдау ерекшеліктерін анықтау.Желтоқсан-қаңтар
6Психологиялық таным процестері(сұраныс бойынша)Сәуір-мамыр
7Кіші топтардағы балалардың психологиялық дамуы.Жыл бойы
8Ересек топтағы балалардың интеллектуалдық дамуы.Наурыз-мамыр
9Өзара қарым-қатынас (бала-бала,бала-ата-ана,бала-тәрбиеші).Жыл бойы
10Ревеннің түсті матрицалары(потенциалды қабілет тесті).Сәуір-мамыр
II.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ
1Кіші топ балаларының бейімделуіне арналған психологиялық-Қыркүйек-қазан
2Ересек топтағы балаларды мектепке дайындауға бағытталғанҚараша,сәуір
3Шығармашылықпен ойлаудыдамыту курсы(ересек топ)Аптасына 1 рет
4Жеке тұлғаның жағымсыз жағдайға қарай ауытқуын жәнеАптасына 1 рет
5Ойын түріндегісабақтар,қарым-қатынасты дамытуға арналған2 аптада 1 рет
6Даму деңгейі орта және төмен 4-6 жастағы балаларға арналғанАптасына 2 рет
7Жеке тұлғасында проблемалары бар балалармен жүргізілетінНаурыз-сәуір
8Мінез құлқы қиын балаларға арналған психологиялық жаттығуЖыл бойы
III.ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС
1Педагогикалық кеңесте балабақша ұжымының психологиялықЖыл бойы
2«Мектепке дейінгі мекемелердің бірлестігі жәнежанұядағы»Пед.кеңесте
3Жыл бойы жасалған психологиялық қызмет жұмыстарынаМамыр
4«Мектерке дайындықтың диогностикалық психологиялық»Сәуір
IV.ПЕДАГОГТАРҒА КЕҢЕС БЕРУ
1Баланы мектепке даярлау кезіндегі жанұя мен балабақшаның бірлескен жұмысы.Желтоқсан
2Дау-дамай және оны реттеудің әдістері.Ақпан
3Сұраныс бойынша жеке кеңес беру.Жыл бойы
4«Өзін-өзі тану»пәні балалар өмірінде.Тоқсан сайын
V.ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰЖЫМДЫ ПСИХОДИАГНОСТИКАЛАУ
1Педагогикалық ұжымдағы жанұя мен балабақшаның әлеуметтік бірлескен жұмысы.Қазан
2Педагогтарға арналған әлеуметтік-психологиялық тренинг.Қараша
3Қарым-қатынастағы психологиялық-педагогикалық біліктілік: «тәпбиеші-бала», «тәрбиеші-ата-ана», «бала-ересек», «бала-бала».Желтоқсан
4Қарым-қатынастағы вербальды және вербальды емес тәсілдерді меңгеру технологиясы.Қаңтар
5Қарым-қатынастағы жанашырлық сезімі.Ақпан
6Мектепке дейінгі жастағы баланың жеке тұлғасындағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту тәсілдері,әдістері және түрлері.Наурыз
VI.АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
1Кеңес беру,ағарту жұмыстары.Жыл бойы
2Диагностика нәтижелері бойынша кеңес беру.Жыл бойы
3Ата-аналар жиналысында сөйлеу.Қателігіне орай
4Жеке тұлғалық,әлеуметтік және эмоциялық дамуында қиындықтары бар балалардың ата-аналарына кеңес беру.Жыл бойы
5Эмоциялық сфераны дамыту,оны реттеу жөнінде ата-аналарға кеңес.Жыл бойы,сұраныс бойынша
VII.ӘКІМШІЛІКПЕН ЖҰМЫС
1Диогностика нәтижелерімен таныстыру және оны талдау.Жоспарға сай
2Жүргізілетін диагностикаларға анықтама беру.Жыл бойы
3Мектепке дейінгі мекеменің жылдық жоспарын құруға қатысу.Жыл бойы
4Пед.кеңестерге жұмыстар дайындау және оларға қатысу.Жыл бойы
5Ұжымның бірлесіп жұмыс атқаруына психологиялық көмек көрсету.Қажеттілігіне орай
6Әкімшілік сұранысы бойынша туындаған мәселелерді шешуге қатысу.Жыл бойы